Čo nesmie chýbať v žiadnom newslettri?

1. Zaujímavý predmet newslettra
Predmet newslettra je to, čo sa vám ukáže v emailovej schránke a to, čo človeka na prvý pohľad zaujme (resp. nezaujme). Je dôležité ho navrhnúť tak, aby presne komunikoval vašu myšlienku a vyvolal v človeku zvedavosť a túžbu otvoriť si ho.
Ako by mal vyzerať dobrý predmet?
- zaujímavá otázka
- čo najkratší a najvýstižnejší
- osobný
2. Informačný nadpis
Hneď na vrch newslettra je dobré dať krátky - jednovetový “nadpis”, ktorý informuje o hlavnej téme e-mailu. Hoci sa to zdá ako bezvýznamný prvok, mnoho subscriberov po otvorení newslettra namieri svoj pohľad práve na túto časť.
Okrem toho je zaužívané dávať do hornej časti aj možnosť otvoriť si email vo vzorovom formáte, ak by sa im nezobrazoval správne.
Príklad: Newsletter e-shopu Wisteria

3. Menu a hlavný banner
Pokiaľ ste firma, ktorá sa rozhodla začať s email marketingom na pravidelnej báze, je dobré si stanoviť pevnú šablónu newslettrov, v ktorej by nemalo chýbať hlavné menu. Najlepšie je, ak ho spravíte identické s menu na vašej webovej stránke. Návštevníci vášho webu tak budú zorientovaní a dizajn im bude dôverne známy.
Príklad: Newsletter obchodu Rue La La

4. Ukázať ponuku svojich produktov / služieb
Pokiaľ odosielate newsletter napríklad na tému “Jesenná kolekcia”, dajte si tu námahu a vytvorte aj pekný obrázkový zoznam jesenných produktov, ktoré by mohli zaujať subscribera.
Príklad: Newsletter firmy House of Beauty

5. Odkaz na sociálne siete
Ak vaša firma pôsobí aj na sociálnych sieťach ako Facebook, Twitter, Instagram či Pinterest, nezabudnite pridať do newslettra aj buttony, cez ktoré sa subscriber dostane na tieto siete. Vždy je dobré mu dať možnosť na viac akcií - ísť na web, na Facebook a pod.

6. Možnosť “Odhlásiť sa”
V každom newslettri by mala byť pre subscribera možnosť “odhlásiť sa”. Hoci to pre firmu znamená “prehru” - keď stratí subscribera, túto možnosť mu nesmie odoprieť.
Porozprávajme sa
Dohodnite si s nami video hovor
Vyplňte formulár alebo nám pošlite e-mail. V prípade, že sa bojíte o svoj nápad, pošleme vám dohodu o mlčanlivosti a ochrane dôverných informácií a váš nápad bude v bezpečí.