Naša práca

Oct 13. 2017

Aplikácia SpyCamp pre Orange: teambuilding získal nový rozmer

spycamp

Predstavte si, že by ste museli v rámci firemného teambuildingu nabrať odvahu a pustiť sa do hľadania pokladu, ktorý niekto ukradol a skrýva v Banskej Štiavnici. Tak čo, mali by ste na niečo také chuť? Zamestnanci spoločnosti Orange Slovensko nemali na výber.

Ako začala naša práca na projekte SpyCamp? 

Približne dva roky dozadu nás oslovila eventová agentúra MONARCH, a.s. s jasnou víziou: pripraviť pre svojho klienta - Orange Slovensko - niečo hravé a pútavé, čo by bolo príjemným spestrením teambuildingu pre všetkých zamestnancov. A tak sme sa pustili do vývoja interaktívnej aplikácie využívajúcej technológiu iBeacon - SpyCamp. Ide v nej o to, že každý používateľ si musí vybrať tím a prejsť viacero misií. Zmyslom je nájsť poklad skôr ako ho nájdu ostatní súťažiaci.  

Ako funguje samotná aplikácia? 

Je to založené na tom, že ako sa hráč posúva a prechádza mestom, aplikácia prijíma signál od najbližšieho iBeaconu, následne zasiela do mobilného zariadenia notifikáciu o tom, akú úlohu musí hráč vykonať. Predstavte si, že prechádzate mesto a hľadáte nápovedy, ktoré vás privedú až k pokladu.   
 

Image removed.

Aké prekážky sme museli zdolať?  

Najnáročnejšie bolo testovanie technológie iBeacon, keďže má dosah iba niekoľko metrov a museli sme tak nájsť vhodné miesta, kde sa aplikácia chytí a naopak vylúčiť miesta, na ktorých nebude mať signál dosah. Vďaka tomuto projektu sme si overili reálne použitie iBeaconu a otestovali ho v prostredí Banskej Štiavnice.  

Michaela

Michaela Roštecká

Marketing Manager

Značky: