Marketing

Dec 12. 2016

6 najlepších vianočných kampaní, ktoré sa oplatí vidieť

blog_preview
kampaň
Foto: Shutterstock

December je mesiacom, na ktorý sa vždy pripravuje mnoho marketérov a manažérov. Snažia sa vytvoriť takú marketingovú kampaň, ktorá im prinesie úspech - nárast tržieb, zvýšenie povedomia o značke a pod. Ktoré spoločnosti to trafili na jednotku?

1. “Buster the Boxer” (John Lewis)

Predajca John Lewis sa rozhodol odštartovať tohtoročný december podareným vianočným videom, v ktorom je hlavným hrdinom pes boxer. Ide o silnú reklamu zobrazujúcu radosť a nostalgiu zo sviatkov odľahčeným, zábavným spôsobom. Hoci sa na prvý pohľad zdá reklama smutná, na konci vyčarí každému divákovi široký úsmev na perách.

 

Kampaň si môžete pozrieť tu:

 

 

2. Bábika “Juliette” (Mc Donald´s)

Svetoznáma spoločnosť Mc Donald´s sa rozhodla pred Vianocami vsadiť na pozitívne emócie a prísť s kampaňou, ktorá nebude propagovať ich produkty, ale ukáže pravú podstatu Vianoc - radosť, rodina, priatelia.

 

Kampaň si môžete pozrieť tu:

 

 

3. “Come Together” (H&M)

Módna značka H&M vie, ako robiť úspešný video marketing! Tento rok prišla s originálnym videom, ktoré rozpráva príbeh rušňovodiča a cestujúcich počas vianočných sviatkov. Video bolo režírované Wesom Andersenom a hrá v ňom i známy herec Adrien Brody, ktorý v roku 2002 získal Oscara za hlavnú úlohu vo filme Pianista. 

 

Kampaň si môžete pozrieť tu:

 

 

4. “Unwrap The Feels” (Samsung Galaxy)

Spoločnosť Samsung sa tiež rozhodla nasledovať emócie a pocity ľudí, ktoré sa prejavujú aj v jej tohtoročnej reklame. Ukazuje nám, že prinášať radosť do života našich blízkych je to najcennejšie.

 

Kampaň si môžete pozrieť tu:

 

 

5. “Zeit schenken” (EDEKA)

Nemecký supermarket EDEKA prišiel tento rok so zaujímavou reklamou, ktorá ukazuje ako sa počas vianočných sviatkov naháňame kvôli práci a povinnostiam a veľakrát tak zabúdame na blízkych ľudí okolo nás. Ich hlavné motto preto tentokrát znie: “Najkrajší darček je venovanie nášho času.”. Nezabúdajme na to. :)

 

Kampaň si môžete pozrieť tu:

 

 

6. Rozšírená realita "Vianočný stromček" (vlastná tvorba)

Takto pred Vianocami sme prišli s nápadom využiť rozšírenú realitu (predstavili sme vám ju v projekte s Rytmusom) a vytvoriť veselý vianočný stromček s jazdiacim vláčikom. Je to naše poďakovanie všetkým našim fanúšikom, klientom, partnerom za ich podporu a spoluprácu.

Čo treba urobiť?

  1. Ísť na www.touch4it.sk/vianoce, stiahnuť si obrázok a vytlačiť si ho (môže byť čiernobielo i farebne).
  2. Stiahnuť našu aplikáciu Touch4IT AR pre Android alebo iOS.
  3. Spustiť aplikáciu a nasmerovať svoj telefón na vytlačený obrázok.

 

Michaela

Michaela Roštecká

Marketing Manager

Značky: