4 marketingové rady od spoločnosti Disney

Ak chcete zožať úspech aj so svojim biznisom, držte sa týchto rád:
1. Zábava predáva
Ľudia sú už raz takí - túžia po zaujímavých a vtipných príbehoch. A to platí aj v reklame. V priebehu posledných rokov sa ukázalo, že práve vtipné reklamy sú tým, čo si ľudia najdlhšie zapamätajú a o čom sa medzi sebou rozprávajú. A práve spoločnosť Disney vie, že vtip a humor nesmie chýbať pri prezentovaní jej produktov.

2. Zanechávajte v ľuďoch dlhotrvajúce spomienky
V Disney rozprávkach alebo vo filmoch sa vždy objaví nejaká postava, ktorá sa divákovi vryje do pamäti a vďaka nej si zapamätá i celý film. Tento koncept prevzali niektoré spoločnosti a premietli ho do tvorby “maskota” reprezentujúceho ich značky. Príkladom je služba MailChimp orientovaná na email marketing s maskotom - opička. Nemusí chodiť ďaleko a aj u nás máme veľmi známu postavu - zelenú postavičku obchodu Alza.sk.

3. Každý má svoj cieľ, ale všetci dokopy majú jeden spoločný cieľ
Za tvorbou Disney filmu stojí celý rad rozličných ľudí - od scénaristov a hercov až po maskérov. Každý človek má svoj zámer, svoje ciele, ktoré chce dosiahnuť v rámci svojej práce. Okrem toho si však každý uvedomuje, že je súčasťou niečoho väčšieho. Všetci spolu prinášajú nápady na zmeny a vylepšenia a spoločne i riskujú.

4. Dajte svojim produktom dušu
Walt Disney Studio vytvára svoje produkty (filmy, seriály, rozprávky) s akousi pridanou hodnotou, ktorá ich robí jedinečnými. Pridáva tam akčné prvky, drámu, emócie, rôzne digitálne a zvukové efekty a snaží sa o to, aby sa vo filmoch vždy niečo dialo. Ich cieľom je, aby si z toho návštevník odniesol zážitok a dlhodobé spomienky, ktoré ho budú viesť k tomu stať sa verným a lojálnym fanúšikom tejto spoločnosti.

Porozprávajme sa
Dohodnite si s nami video hovor
Vyplňte formulár alebo nám pošlite e-mail. V prípade, že sa bojíte o svoj nápad, pošleme vám dohodu o mlčanlivosti a ochrane dôverných informácií a váš nápad bude v bezpečí.